Thursday, March 31, 2011

you fool

lepas habes class mandarin ,, aku jadi tak betul dah . 

penat dengar lau sher aku membebel tak berhenti . 

pott sana ,, pott sini .

pott pett pott pett . 

-.-'

makanya bile sampai rumah aku terus nak entertainment la kan . 

nak golek golek sambil online facebook tercinta la kononnye .

aku dengan excited terlebih terus cucuk berokband tersayang terus google facebook .

tapi yang musykil bin ajaib nye ....

die keluar menatang ni pulak ..


ahh sudah ,, dalam hati aku cakap .

" berokband aku ni da lembap sangat ke sampai tak nak bagi aku bukak facebook "

dengan perasaan tak puas hati gila aku refresh lagi refresh lagi sampai lebam .

aku test la semua page yang aku boleh gune dari mozilla firefox ,, google chrome la ,, internet explorer laa dan bla bla bla tapi hasilnye .... 

demm .


kau dah kenape facebook ? 

kau dah betul betul hilangkan diri a.k.a delete diri kau ke ? 

aku try la jugak tanye member aku die boleh on facebook ke tak ..

kott la aku je yang bengong tak boleh bukak facebook .

tapi semua kate diorang pun tak boleh on facebook ..

ahh kau facebook ,, time time ni jugak la kau nak buat hal dengan page kau ..

menyesal aku tak online sampai lebam semalam .

dah la aku tak sempat nak update status baru . 

ceitt kau facebook .. 

macam mane aku nak berkasih kasihan sesame insan macam ni ?


macam mane aku nak bergedik gedikan dengan mr. masyam aku : iqram lepas ni ?

=D

eeeiiuuww . ( mata ke atas tangan di bahu )

geli bulu ketiak mak dengar nyah oii .

pedulik pulak aku kau nak cakap ape , aku gedik dengan masyam aku je bukan dengan kau .

apesal aku merepek kerepek ni syazanadia ?

yang penting macam mane aku nak stalk stalk orang dah lepas ni kalau kau takde facebook ?
 HAHA .

ehh kau mark zuckerberg iceberg ,, kenape aku tak boleh on facebook aku ni haa ?!

tetibe aku baru teringat ,, 

demm ..

1 APRIL 2011 .

kau sambut APRIL FOOL kew mr. mark zuckerberg iceberg ??

ciss ,, takde life la kitorang camni nanti .

ke kau nak suruh aku ber " tweet tweet " pulak ?

ber " form spring sprang " pulak ?

konklusinye ,, aku sendiri confius kenape aku tak boleh bukak facebook .

* sigh *

2.14 p.m :- " sya dah boleh on fb " 



oh so yess ,, rase macam ade life balek .

haha ,, kepoyoran jelas ternyate .

tahniah uncle mark zuckerberg iceberg sebab berjaye mem" fool "kan aku .



p/s :naseb baek ramai yg senasib dengan aku tadi . cuak korang kalau fb betol betol delete tadi . kahkahkah . xD




No comments:

Post a Comment