Saturday, March 5, 2011

choo choo train ..

sudah dalam keretapi tanah melayu berhad ..

poning eden haa ..

nak tido tak boleh boleh ..

pusing kanan tak kena ,, pusing kiri pon tak kena ..

haa ,, last last terus bukak blog ..

berbekalkan berokband tercinta yang line dalam train ni macam chipsmore ..

kejap muncul kejap hilang ..

tak larat nak tahan duduk dalam ni dah .. 

brother sebelah ni punyer la sedap die tidor sampai mengeluarkan bunyi yang sangat best .. hueh  -___- .. 
penat sangat ye bang .. malam tadi busy buat keje ye .. kot penat sangat pown ingat ingat lah kat saye kat sebelah ni teringin nak membuta gak .. jenuh dok sumbat earphone kat telinga ni dah . 
-____-

ni lagi sorang brother kat depan aku nih .. kau hengat train ni bapak kau punyer ke bro ? tolak kerusi sampai ke belakang bukan main .. aku taw la kau bayar duet naek train .. aku pown bayar jugak .. timbang rase la sikit bro .. aku punyer barang dah la banyak .. kalau nak tolak seat bagi selesa sangat pown tak yah la sampai bagi kaki aku tersepit .. aduhai .. 
-____-

dari aku masuk train sampai sekarang aku asek dengar kanak kanak depan ni main .. lari sana ,, lari sini .. hyper active gila korang nih .. aku faham la diorang budak budak .. tapi kalau dah sampai lari lari ni ,, kalau jatuh nanti ,, berdarah ke ape kew ,, sape nak jawab ? train ni boleh stop tengah tengah jalan pegi hospital dulu kew ?? adeyy .. 
-____-

senghabut peghut ambo ni .. 

udoh le ,, 

ambo nak cari jale guano nak tido ..

T__T


No comments:

Post a Comment