Thursday, March 17, 2011

geramnye ..

tetibe tangan rase gatal nak menulis kat blog .. agak lame la aku biar blog ni duduk sorang sorang .. mesti kau rindu aku kan blog kan kan kan ? 

bukan aku saje nak tinggal kau lame lame blog tapi aku teramatla sangat sibuk binti busy  dengan mid exam la , test la , assignment la , presentation la , dan bla bla bla .

okayy , enuff ..
sebenarnye aku nak tulis ape yang jadi pagi tadi kat campus .. 

lepas habes je class human biochemistry , aku dengan yang lain lain pon menapak la pergi office nak ambek agreement MARA tercinta ..

on the way pergi office tuh , aku nampak la ade pakcik ni baru turun kereta pegang tangan anak die .. omg comel gila anak die .. muke sebijik la macam orang jepun .. dengan mata sepet ,, muke putih melepak .. seriouss comel .. 



aku terus tarik tangan iqah jalan belakang budak tuh sambil mulut aku sebut sebut " comel gila budak ni , gila pon tak comel macam budak ni " .. hehe .. 

kebetulan pakcik tu pon nak pergi office .. dekat dalam office pakcik tu suruh anak die yang comel gila tu duduk kat kerusi .. 

aku pon ape lagi ,, terus la pegi cubit cubit pipi budak tu .. weyy ,, sangat best okayy .. pipi die sangat pejal dan mampat .. hehe .. aku nak je kiss pipi budak tuh tapi macam takut la kang bapak die sound aku free je ..

tapi tetibe iqah duduk sebelah budak tu terus kiss die .. aku pon apelagi ,, aku join sekali la kiss budak tuh .. budak tuh sengih je .. x nanges pon .. dengan botol susu kat tangan die .. 

weyy ,, sumpah comel .. aku geletek geletek perut die gelak je ..

hee .. geramnye aku dengan kecomelan die .. 

bapak budak tuh tengok je dari jaoh .. mesti dalam hati die cakap abesla anak aku dikerjakan kitorang .. fara dengan cool nye pulak pegi tanye bapak die name budak tu .. 

okayy ,, name die WAN ALIF NAJMI .. umur 2 tahun 2 bulan . hehe ..


last last ,, bapak die pon ajakla budak comel ni balek .. tapi die xnak gerak .. 

haha ..

ni mesti kes suke sangat dapat hug dengan kiss dengan kitorang kan kan kan ? 
tapi sayang ,, lupe la nak ambek gambar budak tadi tu .. dok syokk sangat kiss budak tuh .. hehe ..




 
okayy ,, tetibe rase macam ,, weyy ,, bile nak dapat anak sendiri nih ??

mesti best gile kan kalau dapat anak kembar .. 

kembar sorang laki , sorang perempuan ..

mesti suweett gila ..

mesti korang kate aku gatal nak kawen kan kan kan ? haha .. 

pedulik la ..

dah tetibe mood gatal aku nak datang ,, nak buat camne .. hehehe ..



When a husband and wife look at each other with love, Allah looks at them both with mercy . (Bukhari) 
=D
kesimpulannye ,, kawen la awal awal .. haha .
okayy ,, tergatal lagi .. XD

3 comments:

  1. ish2 gatai sungguh..
    siap demand nk ank kmbar lg..
    sabaq sat nah tggu abeh blajar dlu..
    nnt sejurus slpas dpt ijazah aja trus sruh iqram msuk mnang ea..hahaha..=p

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    pasni pk nme anak pulak yer..
    hahaha..

    ReplyDelete