Monday, March 28, 2011

baloq


nape dengan gambar kat atas ni ?

ohh aku ade quiz agama hari ni .

dan dengan bangganye aku tak habes study lagi . 

buku agama aku suci murni lagi .
name aku kat depan tu je yang meriah berwarna warni . hehe .

tak habes study tapi sempat pulak aku update blog . huhuhu .

tetibe aku rase macam nak buat ala ala zaman sekolah aku dulu . 

aku kat sekolah dulu ade belajar pendidikan syariah islamiah (PSI) , pengajian al-quran dan as- sunnah (PQS) dengan bahasa arab tinggi (BAT) . 

tiga subject ni semua lebih kurang maam agama islam la tapi lagi detail kitorang belajar . 

dan disebabkan aku ni kadang kadang malas nak hafal banyak banyak bile ade quiz ke test ,, 

lalu aku gamble dengan pergi jawab tanpa tak bace buku . hahaha . 

bajet macam terror kan aku ni ? 

aku pikir dengan buat macam tu ,, aku boleh ukur keimanan aku .

" kalau aku dapat A maksudnye iman aku tebal la ,, tapi kalau da dapat B tu maksudnye iman aku tak cukup tebal la . "

huhuhu .

tapi aku buat ni kadang kadang je bile mood penyegan pahit aku sampai je okayy .

PSI dengan PQS aku alhamdulillah la memang selalu dapat A tapi jangan tanye aku la pasal BAT . 

aku sangat LOSER dalam bahasa arab . 

yang aku taw sobahal khair ,, sobah annur ,, kaifa haluk . itu jela .

okay la aku nak pegi habeskan sikit bace .

p/s: kanak kanak bawah 18 tahun jangan tiru perangai aku eh. =]


1 comment:

  1. eyh,bkan tau banyak lagi ker?
    assuqullail pun taw kan??
    hehehe..

    ReplyDelete