Tuesday, March 1, 2011

aku ade parkinson ??

korang taw x parkinson tuh ape ??

nah ,, aku dgn baek hati dah tolong cari meaning die from mr. google kesayangan ..

sile take note ye kawan - kawan ..

Penyakit Parkinson bukannya sejenis penyakit berjangkit. Penyakit Parkinson adalah keadaan di mana daya kawalan otot seseorang itu merosot dengan teruknya sehinggakan pengidapnya tidak mampu mengurus diri sendiri.

Gejala Parkinson berlaku secara senyap dan kebanyakan pesakit tidak menyedari mereka menghadapi masalah ini.

SALAH SATU TANDA - TANDA :
  • Kepala, tangan dan kaki bergoyang seperti menari

back to the question : AKU ADE PARKINSON KEW ??

OH NO NO NO NO NOOOOOOO !
 
tetapi 

aku hanye akan parkinson bile jumpe phone yang mahal mahal gila yang ade game best best kat dalam phone tuh..

HAHAHAHAHAHAHA

weyh aku sereyes ,, aku dah addicted kat games dalam phone ..

orang yang selalu jadi mangsa aku adalah seperti berikut :

ENCIK IQRAM 

sebab die ade iphone 4 .. woot ! woot ! 



banyak gile folder games dalam phone si busuk aku neyh .. maka ,, menjadi kewajipan aku akan maen phone die everytime kitorang keluar ..

okayy one of my feveret is guitar hero .. even in real life aku pandai petik tali gitar jew without concerning about kesumbangan dan kemerepekan aku maen gitar .. hahaha .. die ade level easy ,, medium ,, hard and extreme .. secara jujurnye aku lepas sampai hard jew .. dan yang paling maximum aku dapat 4 / 5 star jew .. hebat la jugak kan .. tapi iqram selalu kutuk aku kalau aku xdapat nak ikot beat die .. ciss ,, u dah selalu prctice bley la ckp kan .. huh ..extreme aku xmampu lagi kowt .. beat die jadi laju gila .. semput aku nak kejar ..xpe2 ,, practice makes perfect .. :D




next ,, game tap tap neyh .. aku baru start maen neyh arituh .. hahaha .. dan yang paling amazing aku sangat hebat dan pro maen bende neyh .. game neyh bley double player ,, so aku dgn iqram fight sape menang game neyh .. gile focus la time maen neyh .. dah xkesah orang kiri kanan depan belakang tengok kitorang maen game tengah tengah dunie .. haha .. just nak cakap ,, sorry dear ,, u're a loser in this game .. mbwahahahahha .. sile practice okayy .. next time kite fight lagi .. jgn underestimate my power dear ... mbwaahahhahah .. :D




ENCIK KAM

sebab die ade xperia 10 .. wuhuu !!



even xberape nak banyak lagi folder games die tapi phone ini sangat berjasa mengisi masa bosan aku dalam class especially class agama yang 3 hour straight .. ustaz bagi lecture kat depan ,, aku sebuk maen game kat belakang .. isk isk isk .. -____________-''

owh feveret feveret ,, dah jadi macam ninja dah maen bende ney .. nak kene slash slash ,, nak kene tepis serangan bom bom .. hahahhaha .. memang addicted la menatang neyh .. :D


kesimpulannye ,, aku dah ade gejala kepala , tangan , kaki bergoyang seperti menari sebab game game ney sume berkait rapat dengan music .. tapi awas ,, aku xde parkinson okayy !


okayy ,, disebabkan saye hanye pakai phone cabuk dan memang tak mampu nak beli phone macam anda ,, maka di sini saye ingin mengucapkan berjuta juta terima kasih kepada phone mahal anda berdua kerana mempunyai games yang sangat best yang membuatkan saye addicted macam ambek dadah .. kesimpulannye di sini ,, silalah download game game yang best gila lagi dalam phone mahal anda berdua .. dan kemudian bolehlah saye tumpang join maen sekali .. hehehe ..

err ,, aku dengar cerita xperia playstation nak keluar .. okayy ,, nak menabung la nak beli xperia playstation pulak .. nanti boleh la aku maen game sampai lebam .. HAHA ..


erm erm erm ,, tapi kan my dear encik iqram ,, kalau awak nak tolong belikan kat saye phone neyh mesti nampak lagi suweeett gila .. hahahahahaha ..

2 comments:

  1. lol...awat nama aku ada gak?? malu lah aku...
    ;0

    ReplyDelete
  2. muahahaha ..
    aku hanye menyatakan pengiktirafan terhadap kecanggihan phone ko yg mahal tuh .. hahahaha ..
    kam ,, donlod la gme byk2 lagi .. donlod guitar hero kam .. :D

    ReplyDelete