Saturday, March 5, 2011

ape punye mood ni ?

apesal tak taw aku tengah rase sedih gila nih .. 

sedih sebab esok dah nak balek campus ..

nak kene babai babai rumah dah ..

bertambah tambah sedih di hati hamba sebab aku kene balek naek train esok .. 

sorang sorang okayy ..

ibu dengan abah kenape buat anakmu sebegini ??  T___T

okayy ,, sebenarnye rase sedih nak tinggal rumah ..

nak tinggal ibu dengan abah dengan adek adek aku .. 

haisyhh .. 

apo kono dengan ekau neyh sya ?

homesick sangat la gamaknye nih ..

ibu , abah , org nak duduk rumah je boleh tak ?

tak taw macam mane nak hadap minggu depan .. 

dengan exam berlambak lambak tengah line up nak suroh aku jawab ..

demm ,, tak sanggup nak tempuh mid semester ni oii .. 

study tak habes habes lagi ni oii ..

apesal la aku rase macam makin bengong ni ..

demm ,, pinjamkan otak korang yang pandai tuh kat aku ..

dah la ,, tak taw nak cerita perasaan sedih yang teramat sangat ni ..

nak pegi nanges la ..

demm ,, apesal aku asek tacing lebih ni ??  -_______-


p/s : sila sertakan doa kalian agar aku boleh jawab exam nanti .. aku nak jadi pandai jugak .. ):

No comments:

Post a Comment