Wednesday, May 25, 2011

penyakit rindu

gua rindu laling iqram ... 

gua rase dah lame tak proper talk dengan die ..

gua nak tunjuk gambar =)

muke tengah buat senaman hidung , hehe..

 sedang melakukan aksi untuk memotong bulu hidung , kehkehkeh

  sedang cube untuk praktis main rugby dalam bilik untuk selimkan perut , hehehe

ya , kami kipas-susah-mati MANCHESTER UNITED..

 Glory Glory MANCHESTER UNITED..



bersama haiwan peliharaan MRS DOLPHIN .. =)

 berenang-renang bersama dolphin , hehe

 ya , ini bantal busuk laling iqram merangkap tempat lap peluh , kehkehkeh




hye , ini haiwan peliharaan juge .. MR STRATOS =)

 say cheese =)

 meet MR STRATOS and MR BEAR BEAR everyone =)

 kawan elok-elok taw , tak maw gaduh-gaduh taw ..

 isk , baru cakap jangan gaduh .. ni dah gaduh-gaduh pulak .. tak maw tak maw .. hehe




yeahh , ini adalah sesi berkaraoke lagu JB , Anuar Zain , Super Junior dan macam-macam lagi .. =)

 tengok betapa semangatnye laling iqram nyanyi .. hehe

 ade love la , macam JB you .. aww .. hehe

 hehe , expression bersungguh .. haha

 okayy suprano suprano , ning baizura pun kalah you .. hehe

 ni dah macam tercekik biji durian je .. hahaha




di bawah ini adalah ketika laling iqram nyanyi lagu anuar zain dengan sepenuh jantungnya .. hehe



 eh , tibe-tibe ade mike laa..hehe

 tripod sesape entah digunakan untuk berkaroke .. hahaha


 lupe nak tanye,tripod tu ade orang beli tak ? hahaha 




sesi karoke dah habes , so take a break have aer mineral .. hehe :)

 sebotol besar terus , dok karoke tak hengat dunie sangat tadi =)




yeahh , mari tengok gambar laling gua tengah control kemachoannye ,, cehh .. hahaha x)









 sebenarnye gua tengah rindu dengan laling iqram gua ni .. 

gua miss lu punye smile la laling ,, aww aww .. 

gua hope sangat dekat line telefon jangan la jeles sangat gua nak msg dengan laling gua .. 

please line maxis ,, kesian la kat gua .. ='(

bile penyakit rindu gua datang macam ni la jadinye ,, hurmm

i lebiu laling iqram ,,aww =)

No comments:

Post a Comment