Friday, May 20, 2011

awas 18SX

aku rase title post aku tak boleh belah langsung =='

semenjak dua menjak ni aku asek dengar busuk masyam aku iqram mengeluh , mengelah , mengelih pasal last assignment die for final . 

maklumlah orang dah habes foundation la katekan =='

okayy name assignment yang die selalu cakap tu TYPOGRAPHY ANIMATION . 

name assignment nak meletup je you . aww .

 tapi , iqram belajar bende ni , maklumlah orang seni la katekan . hehe .

yang tragis nye die buat bende ni sampai nak meraung raung macam kene sawan . kehkeh .

kemon la laling iqram , kate nak jadi artis yaww . kahkahkah .

aku nak tolong pun , aku memang sumpah tak taw menatang ape typo ni .

typo mase tengah chat ke , tengah comment aku taw la . -.-

and lepas two weeks of hidup iqram berdating dengan menatang typo ni , at last he made it .

yeayyy ! apesal aku yang excited lebih ni =='

so , last nite iqram pun dengan baek hati cakap kat aku :-

" darlin darlin , you nak tengok tak animation aii ? " 
suare beliau teruja sebab dah siap .

" aww , aii nak , aii nak tengok typo you tu laling " 
aku overexcited sampai terlompat-lompat .

okayy , geli aku type .

tadaaa , ni la typo yang iqram buat tu .

pergi ambek popcorn , kite nak tengok video laling aii ni .

*bajet macam tengok movie -.-



* clapclapclap . 

terror kan busyuk masyam aku ni . 

sebenarnye aku rase video typo ni sangat hebat sebab iqram berjaye membuatkan aku terkejut sampai tutup muka tengok part last die . 

naseb baek aku tak menjerit , kalau tak habes kredibiliti aku sebagai seorang insan yang macho .

okayy , aku nitemare malam semalam sampai aku sanggup tahan dari membuang urea yang patut keluar dari badan aku .

demm .

kalau korang perasan typo animation ni selalu ade kat iklan AXN . ke aku sorang je yang perasan =='

p/s : actually aku tak taw kalau cerite hantu die gune 18SX ke , 13SX ke ape ke . sebab tu tajuk post aku 18SX .okayy so lame =='

No comments:

Post a Comment