Tuesday, May 17, 2011

eewww

" NEVER SAY NEVER "

ape first impression bile korang bace ayat kat atas ?

BELIEBERS - ohmai , ohmai JUSTIN BIEBER <3

anti-BIEBER - eeeewwwww , geli dowh .

aku main reka je reaction ni , tapi aku rase betul .. hehe .

to be truthful aku bukan kipas-susah-mati JB ..

lagi lagi dengan keadaan sekeliling iaitu si busuk masyam aku iqram akan meng'eeewwww'kan ape ape yang berkaitan dengan JB ..

die jeles la tu die tak hensem macam JB .. kahkahkah .

pada suatu hari , ceh ayat nak penglipur lara je . okayy one day mase keluar aku pun cakap la kat iqram

" darling darling , nanti kite tengok cerite never say never yang justin bibir berlakon tu aww aww "
sambil memberi penyepak manje

" laling laling , tak maw la tengok cerite tu , justin bibir dahla tak hensem . i lagi hensem aww " 
sambil flip kan rambut ala ala justin bibir

okayy , geli bulu hidung aku type ayat kat atas . aku menipu je . perbualan tadi hanye fantasi di alam maya .

aku ajak iqram tengok cerite tu die tak nak , die kate die nak download . okayy , lepas die download , maka aku pun mencurinye dan menonton justin bibir .

aku baru khatam tengok cerite tu semalam lalu di sini aku ingin membuat konklusi .

i have a fever called BIEBER-FEVER . 

sekarang aku mempuyai persoalan , adekah aku dah jadi gile lepas tengok NEVER SAY NEVER ?

oh my god i love JUSTIN BIEBER so much , i love his face , i love his hair . i want to marry him .

can i declare myself as one of his fans now ? 
demm .

dan aku masih bertanye dalam hati aku adekah aku ni  gay ke sebab minat JUSTIN BIEBER ?

demm -________-'

the funniest thing is my busuk masyam iqram pun dah terjebak ingin menjadi BELIEBERS . hahahha .

ohmai , ohmai ..

dan kitorang dah buat plan gile baek punye nak try karaoke JB marathon . cool tak ? so not . haha



okayy , aku minat gila lagu never say never die ni . 

aku suggest korang try la tengok dulu cerite die ni . 

tak payah nak eeeeewwwwwwwwwww sangat la kan .

thehehe ..



2 comments:

  1. kahkahkah , ni ade unsur unsur jeles ni adam . muahahahaha .
    tak payah nak eewww sangat la kan .kikiki

    ReplyDelete