Monday, May 23, 2011

kelas masak

gua sering diajukan soalan cepu gangsa oleh ibu gua yang tersayang , bile gua nak pandai masak ? 

bile dapat soalan macam ni gua rase macam saraf saraf kat otak gua jam sekejap.







ibu gua ingat anak die langsung tak reti masak .

padahal gua reti je masak , saje malas nak tunjuk power .

gua terror goreng nuget :)



okayy , gua taw nuget tu tak seberapa . 

so,gua dah bertekad untuk masuk COOKING ACADEMY .

ni semua semata-mata untuk belajar masak,gua apply masuk bende ni.ni la tempat gua belajar masak.


kat sini,die ajar gua buat macam-macam makanan.

untuk breakfast , lunch,dinner , dessert semua complete gua cakap lu.siap ade exam memasak lagi.




yang gua bangga nak mampos , gua dapat A+ beb dalam masak-memasak ni.

haa,gua belajar ANATOMY,PHARMACOLOGY,BIOCHEMISTRY,MICROBIOLOGY pun takde gred A+.

sejuk perut ibu gua mengandung .


so , lepas ni jangan nak cakap gua tak reti masak . 

gua hebat memasak. 

dah boleh bagi laki gua makan dah . 

tak payah lagi cari mamak nak makan .

korang mampu masak macam gua masak ?

=='

No comments:

Post a Comment