Wednesday, May 18, 2011

jeles

balak gua dah habes buat foundation , gua jeles gila .
congratulations laling iqram , aww aww .


gua ni dari dulu tak habes habes study lagi .



gua je yang terhegeh hegeh lagi exam sane sini , test sane sini .

 
cita-cita gua tinggi sampai langit ketujuh , iaitu gua nak jadi doktor la kononnye .



gua nak jadi doktor sebab gua memang baek hati terlampau nak tolong orang yang perlukan rawatan dari seseorang yang ayu dan lemah lembut . * okayy , gua geli type ayat tu .




gua belajar HUMAN ANATOMY AND PHYSIOLOGY . feveret subjek gua sebab banyak belajar pasal manusia yang bukan same spesies dengan gua .



gua belajar HUMAN PHARMACOLOGY jugak . subjek ni membuatkan gua rase baek gua jadi penagih dadah tegar . jadi penagih dadah lagi senang dari nak belajar subjek dadah ni . bala bala .




gua belajar BASIC MEDICAL MICROBIOLOGY jugak . subjek ni buat gua rase nak bunuh diri je . arghhhh .... ni lagi bala .




gua pun dah seghabuk peghuk dah . rase nak terjun KB mall je . belajar susah , tak belajar pun susah .



gua pun pikir la macam mane dengan life gua ni . cannot go betol . demm -____-'

 
senang senang gua nak tunggu orang masuk minang gua la , gua rase kawen senang kot , sebab ramai sangat gua tengok nak kawen dah .




tapi , masalah jugak kalau gua kawen awal , gua tak habes belajar masak lagi . nanti dapur gua berasap sebab rentung je .

 
arghhh , bala bala . gua sendiri tak taw nak buat macam mane dah . sampai ke tua la gua kene belajar . belajar subjek subjek killer , paling penting gua nak belajar masak . tak kan gua nak bagi laki gua makan mamak kot ? baek laki gua kawen je dengan mamak kalau macam tu .


ape ape pun gua dah rase jatuh bangun sakit pedih manis masam pahit masin belajar . gua harap gua boleh survive dalam study gua sampai gua berjaya .

sebenarnye gua teringat ape la yang gua merepek dalam exam haritu . adeyy . semoga hati pemeriksa gua baek dan bertimbang rase .

6 comments:

  1. hehe , google di tangan anda iqah :)
    perasan tak iQaH@$yA dgn iqsya , nak dekat same je . hehe

    ReplyDelete
  2. hahaa..
    ha'a la...nak samer da
    mmgle google..
    taip aper?
    kartun da nak serupa jer sumer..

    ReplyDelete
  3. hehe , iqah google je 3d cartoon character . ni kebetulan je sya type jumpe . kalau tak , idaknye le . selalunye fara yg hebat bab cari mencari ni . hehe

    ReplyDelete
  4. amek medic ke kat uniKL??owhhh..

    ReplyDelete
  5. anonymous , kan best kalau letak name betol :)
    ambek biomedic je :)

    ReplyDelete