Tuesday, February 15, 2011

sumpah sereyes !

 okay aku sumpah B.O.S.A.N sekarang nih..

aku tengah study pharmacology yang nitemare
* ok,,sumpah bajet *..

sumpah lambat gile nak bukak e-learning aku..

berloading loading..

disebabkan aku dah tak sabar sabar nak bace lecture notes,,
* ok,,ayat bajet *

aku pown asek refresh refresh dan refresh lagi sampai lebam..
* urghh tensi tensi *

nak tunggu die download lagi 
* sumpah lambat *

karena aku dah tak mampu nak tunggu die download sampai abes aku pown jalan jalan melawat blog orang len..
dan tersetop kat satu blog yang sumpah bagi aku mood balek..

 okay tuan punye blog tuh ade buat satu entry yang menguji tahap
kepandaian kecerdasan keintelektualan keperkasaan kuase minda korang..

korang kene jawab 4 soklan kat bawah nih dalam mase SATU MINIT sahaje..
 
maka,, 1 minit anda bermula sekarang !!

selamat menjawab ye murid murid...



 p/s : click jew kat gambar atas kalo nak nampak lagi jelas terang dan nyate..:)

okay murid murid...mase dah tamat..sile letak pensel anda..
* terengat zaman zaman spm..huhu.. *

okay aku rase aku dah nampak korang garu garu kepale korang tuh..
* ade kelemumur kew ? *
dah la tu weyh..give up jela nak jawab bende neyh..
* even orang salu kate jgn cepat putus asa *

nah,,

gi check jawapan korang..



 p/s : click jew kat gambar atas kalo nak nampak lagi jelas terang dan nyate..:)


 ahaha,,so ape korang rase sekarang ??

mesti seteress kan korang nak jawab soklan neyh..
*melainkan korang penah jawab soklan neyh *

aku rase la otak kite masing masing dah terlampau hebat la..sampai soklan yang simple bin mimple neyh kite pikir sikit punye complicated..

korang bagi sendiri la ranking kepandaian otak korang..

first time aku jawab soklan neyh aku rase macam wa-ter-park..-_____-''

lepas tengok jawapan aku rase macam owh-emm-gee gile sambil gelak gelak mengingatkan " kepandaian " aku..

urghh..

aku dah abes merepek meraban tapi notes aku tak habes habes donlod lagi..

ggggrrrrrrrrrrr.....

T______________T''


p/s: terima kasih daun keladi tuan punye blog sebab buat otak saye bekerja malam malam nih..:D

http://blogserius.blogspot.com

No comments:

Post a Comment