Thursday, February 10, 2011

bersawang berdebu berhabuk dan berhantu....

halu halu halu..welcome home welcome back sya....setelah berkurun lama,berdekad dan berabad aku pergi meninggalkan blog picisan...nak update tak terupdate2...
tapi atas desakan dan permintaan peminat-peminat fanatik *gile perasan* aku pown berusaha untuk menjenguk kembali blog aku..

perghh masuk-masuk blog jew tengok dah berhabuk berdebu bersawang tapi xberhantu lagi la..
so dengan semangat juang aku pown make-up balik,renovate balik,touch up2 cket blog aku..hehe..padahal esok aku ade test tp sempat plak aku update blog..ye kawan2 aku ade oral test mandarin esok..buku aku jew yg terbukak tapi aku sebuk menghadap lappy aku..hehe..sok tataw nak jawab ape..

eh dah lah merapu untuk hari ini ye murid-murid..esok2 update balek *zaman bile nak update pown tataw la*..hehe..

adios amigos..XD

No comments:

Post a Comment